Tutoreak - Coeducación
Talde Sustatzailea: Skolae programaren eragile nagusietako bat
Talde Sustatzailea: hezkidetzarako egitura egonkorra
Ikastetxe bat SKOLAE programan sartzen denean, egitura berri bat eratzen da: hezkidetza sustatzen duen taldea. Talde Sustatzaileko kideen kopurua aldatu egiten da ikastetxe motaren eta tamainaren arabera. Zentroko zuzendaritza talde eragile horretan ordezkatuta dago, eta koordinatzaile bat du.
Talde Sustatzailea etengabeko eraldaketa-prozesuaren buru da. Bere zentroaren diagnostikoa egiten du, eta, diagnostiko horretatik abiatuta, Hezkidetzako Nortasun Plana adosten du klaustroarekin. Plana zentroaren eraldaketa eraginkorra bermatzen duten ekintzak erregistratzen dituen oinarrizko tresna da.
Talde Sustatzailea osatzen duten pertsonek proposamen eta mekanismo eraginkorrak eskaintzen dituzte, eraldaketa-prozesua dinamikoa izan dadin, denboran iraun dezan eta ikastetxearen nortasuntzat har dadin.
Talde Sustatzailea etengabeko eraldaketa-prozesuaren buru da. Bere zentroaren diagnostikoa egiten du, eta, diagnostiko horretatik abiatuta, Hezkidetzako Nortasun Plana adosten du klaustroarekin. Plana zentroaren eraldaketa eraginkorra bermatzen duten ekintzak erregistratzen dituen oinarrizko tresna da.
Talde Sustatzailea osatzen duten pertsonek proposamen eta mekanismo eraginkorrak eskaintzen dituzte, eraldaketa-prozesua dinamikoa izan dadin, denboran iraun dezan eta ikastetxearen nortasuntzat har dadin.
Funtzioak
Diagnostikoa eta Hezkidetzaren Nortasun Plana egitea.
Eraldaketa-prozesua aktibatzeko eta mantentzeko baliabideak ematea
Sareen egituran parte hartzea
Bere jarduna ikastetxeko egiturekin koordinatzea
Familiak inplikatzea
Sistemaren etapa ez-unibertsitario guztietako familiak eta ikasleak.
Talde Sustatzailearen koordinazioa
Taldeko erreferentea den koordinatzaileak sareko bileretan parte hartuko du, beste ikastetxe batzuekin eta SKOLAE taldearekin ikastetxeak hezkidetza-zentro sistematikoki eta orokortasunez eraldatzeko. Pertsona horrek astean ordubeteko liberazioa du.